My Dining Room

Student Name/ Tên Sinh Viên

Nguyễn Nhật Minh


My dining room” is a short video rendered by Blender that has distinctive models based on real-world objects. The dining room is used as a reference for recreating 3D models because it contains the initial requirements of low-polygonal shapes and little complexity. They include important materials such as wood, stainless steel, glass, and porcelain that shape realistic appearances.


There are two main stages of building the models that have the shapes and the textures/materials of the objects:

1. Demonstrate a good level of organization, clarity, and aesthetics.

2. Add images of real-world objects and generate different materials to enhance reality.


"Phòng ăn của tôi" là video mô tả ngắn được làm từ phần mềm Blender mà có các mô hình dễ phân biệt dựa vào những đồ vật thực tế. Phòng ăn được dùng để tham khảo việc tạo lại mô hình 3D vì nó bao gồm yêu cầu ban đầu cho hình khối ít đa giác và độ phức tạp ít. Chúng bao gồm vật liệu quan trọng chẳng hạn gỗ, inox, thủy tinh và sứ tạo thành hình thù có bề ngoài thật.


Có hai giai đoạn chính để xây dựng mô hình có hình dạng và kết cấu/vật liệu của các đồ vật:

1. Thể hiện mức độ sắp xếp, rõ ràng và thẩm mỹ tốt.

2. Thêm hình ảnh đồ vật thực tế và tạo những vật liệu khác nhau để tăng độ thực tế.


Read More

By RMIT Vietnam 10 May, 2024
Games | Shipaholic
By RMIT Vietnam 08 May, 2024
Games | Obscured Lineage: Interactive Storytelling
By RMIT Vietnam 08 May, 2024
Games: Soul: The Journey of Emotions
By RMIT Vietnam 08 May, 2024
Games | Oasis
Show More
Share by: